Salam....

Blog ini dibina hanya untuk aku mengutarakan buah fikiran peribadi ku.....
Tiada kena mengena dengan sesiapa jua...
Jika ada yang tersinggung, harap dimaafkan...

Lagu untuk anda semua....

Wednesday, April 1, 2009

Kena Tag Lagi....

1.Bekas kekasih saya adalah :

Seorang perempuan

2.Saya sedang mendengar : 
Lagu truly - lionel richie

3.Mungkin saya patut : 
 Ambil cuti panjang rehatkan minda

4.Saya suka : 
 Hari Sabtu & Ahad

5.Sahabat-sahabat baik saya :

Semuanya baik baik belaka 



6.Saya tak paham : 
 Tengok perangai boss aku

7.Saya kehilangan : 
Duit 10 sen

8.Ramai yang berkata : 

Aku nampak garang

9.Makna nama saya :

Tak ada makna..

10.Cinta itu adalah:
Virus buat orang tersengih sorang2 / angau


11.Di suatu tempat, seseorang sedang : 

Membaca tag ini

12.Saya akan cuba : 
Buat tag yang paling panjang

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : 
Tetap 

14.Telefon bimbit saya : 
N70 aje

15.Bila saya terjaga dari tidur : 

Tidur semula


16.Saya paling meluat apabila : 

Tengok orang tengah bodek boss

17.Pesta/Parti adalah : 
Bergumbira

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : 

Anak kucing

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 

zaman kanak2 dan remaja

20.Hari ini : 
Ambil half day leave

21.Malam ini saya akan : 
Duduk depan komputer

22.Esok pula saya akan :

cadang nak ambil half day leave lagi...



23.Saya betul2 inginkan : 
Kebahagian sepanjang hayat

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : 
Dah tua rupanya aku ni..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan : 
 pusat membeli belah 

26.Makanan Barat atau Jepun : 
 semua ok asalkan halal.. 

27.Bilik yang terang atau gelap : 
Terang ok gelap pun ok

28.Makanan segera adalah : 
Racun

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

Assalamualaikum 



30.Siapa yang anda nak Tag?
Cik eMi mli

3 comments:

  1. salam tuan rumah... sila amek award/anugerah daripada blog saya ek, terima kasih!~

    ReplyDelete
  2. Salam...Ady Syam,
    Terima kasih banyak banyak....

    ReplyDelete
  3. eh, tak prasan pulak kne tag...

    owh...nk balas dendam eh?

    ReplyDelete