Salam....

Blog ini dibina hanya untuk aku mengutarakan buah fikiran peribadi ku.....
Tiada kena mengena dengan sesiapa jua...
Jika ada yang tersinggung, harap dimaafkan...

Lagu untuk anda semua....

Sunday, March 8, 2009

Hasil nukilan yang menarik

Teringat aku ketika mula melanjutkan pelajaran di Kuala Lumpur. Selepas aku mendaftar diri di asrama, aku terus naik kebilik aku untuk mengemaskan pakaian. Apabila aku buka pintu almari, ternampak hasil nukilan dari pelajar terdahulu digores di pintu almari tersebut. Hasil nukilan tersebut berbunyi begini:


The more you study,
The more you know.
The more you know.
The more you forget.
The more you forget,
The less you know.
So, why study...?
The less you study,
The less you know.
The less you know,
The less you forget.
The less you forget,
The more you know.
So, Don't study...
Nasib baik aku tak ikut.... Kalau tak, tak tahu kat mana aku sekarang...

4 comments: